2009. okt. 14.

2009.10.14. Tanulás

Hú, jó volt kicsit megemlékezni a winter sonatáról. Nagyon szeretem a sorozatot meg a zenéit. Tiszta nosztalgia. Köszönöm:)

Nem történik semmi különös a mai napon se. A tegnapi kimchi leves jó csípős volt. Szép piros lett tőle a fejem egy időre. De nem sokkal utána ittam egy pohár hideg vizet, aztán úgy éreztem majd megfagyok. De fincsi volt. Kisütöttem mellé még pár gyozát is, amiket még régebben készítettem, majd lefagyasztottam.

Most párom is segít kicsit a tanulásban. Van egy könyv, amit ő "tökéletes könyv"-nek hív és nagyon szeretné ha elolvasnám. Japánul van, így azt csináljuk, hogy ő megadja, hogy hogyan olvassam a kínai írásjeleket amiket nem tudok, és azt ki kell keresnem a gépben, hogy hogyan írják és mit jelent. Így aztán lassan de tudom olvasgatni, meg értegetni. Ami mondatot nem értek, azt pedig begépelem egy internetes fordító oldalra, az pedig nagyrészt angolul kidobja, hogy mit jelent. Szóval egész jó. Még csak a 6-dik oldalnál tartunk, de akkor is jó:)

A blogon a jobb oldali modulok sávjában van pár érdekes weboldal, amiket szoktam nézegetni, olvasgatni, akit érdekel...

Ennyi mára.

Nincsenek megjegyzések:

Ajánlott

Related Posts with Thumbnails