2009. okt. 5.

Érik a kaki, hajlik a ....


Mostanság mindenfelé ilyen fákat lehet látni. Sajnos nem tudok saját képet csinálni, de el lehet képzelni. Kis kertekben érő, kakik a fákon. Van ahol kerek van, van ahol hosszúkás. De rengeteg van, és csüngenek az ágakon. Jó lehet annak akinek van ilyen fája. Meg megspórol egy csomó pénzt is:)

A boltok is elkezdték árusítani, kb. szeptember közepétől. 98 yen egy darab, ami még viszonylag olcsónak számít a gyümölcsök között. Egyszer vettem, még kicsit zöldeskés volt kívül, ezért féltem rögtön megenni, úgy döntöttem, várok vele 3 napot. Még akkor is zöld volt és kemény, de finom édes volt.

Itt szárítva is eszik. Kiváncsi lennék úgy milyen íze van. Majd egyszer azt is kipróbálom. Amúgy az már tényleg úgy néz ki mint egy igazi "kaki". De én szeretem a furcsa ételeket:)
Kivéve a bogarak és nyűvek evését. Arra nem hiszem, hogy rátudnának venni...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Épp a hét elején láttam a zöldségesnél: 250 Ft/db. Inkább almát vettem. :)

Toke írta...

Drága, de finom.:) Most a szárított változatának a megszállottja vagyok...

Ajánlott

Related Posts with Thumbnails