2009. szept. 28.

2009.09.28. A hétvége ilyen volt



Szóval, mint már említettem az elmúlt napokban, a hétvégét úgy töltöttük el, hogy a parkban voltunk sétálni a tengerrel szemben, és voltunk az állomáson is.

A parkban mint a gyerekek kipróbáltuk az összes játszótéri dolgot. Hintáztunk, meg azokra a kis lóra és shinkanzenre is ráültünk. A kutyus folyton ugatott, mert nem tudta mit is csinálunk, vagy ő is ki akarta próbálni:)
Volt ilyen rúd mászóka is, és gondoltam kipróbálom. Régen másztam rúdra, általános iskolában még. Akkor nem is ment, haladtam kb 1.5 métert, ami, hát nem nagy szám:), csak a rúd alja. Ez se egy magas rúd volt. Kb talán 2.5 méter, de fel tudtam mászni!! Nagy csoda. Biztos megerősödött a karom a sok padló sikálásban:D
Egyébként tényleg nagyon jó volt, a kutyus is szabadon lehetett, ami már régen volt.
Akácfákat is láttam, meg denevéreket. Tiszta Magyarország:)

Az állomáson szombaton, mikor befizettük a számlákat és enni mentünk, érdekes ételt próbáltam ki, a kata yakisobát, ami sült tészta tulajdonképpen, csak a tészta ropogós, mintha chips lenne. Érdekes, majd egyszer írok erről is, mint érdekes étel.

Szóval volt egy jó kis hétvége. Már alig várom a következőt!




Nincsenek megjegyzések:

Ajánlott

Related Posts with Thumbnails